דמות המורה בקולנוע: "כשהנערים שרים"




מאדאם בורז'ואה תרמה שנים רבות לפנימיה "עמוק בביצה" - עד שהמקום עלה באש... השנה היא 1949, צרפת עדיין מלקקת את פצעי מלחמת העולם השנייה. שנים של שלטון פשיסטי וטוטליטרי לא חולפות בלי להשאיר סימן... מאדאם בורז'ואה רוצה מאוד להקים מקום חדש, טוב יותר...

היום היא מכנסת אתכם, אנשי החינוך בפנימיה, כדי לדון בכמה סוגיות חינוכיות ובעמדות החינוכיות שלכם. 

היא מבקשת שכל אחד מכם יציג את עמדתו ויסביר כיצד היא תורמת לחינוך החניכים בפנימיה. 

אתם, כמובן, שמחים לשתף פעולה ולדון בכך...



Game Script | Preview
Classes: College
Contributors : יוכי שלח

Prerequisites

1. צפייה בסרט "כשהנערים שרים"

2. קריאת המאמרים הרלבנטיים

3. קריאת מחברת הקורס

4. מחקר עצמי על הסוגיה שאתם מציגים. 


יוכי שלח

Get to know the characters


  • קלמנט מתיו

    קלמנט,

    הגעת לפנימיית "עמוק בביצה" בלי לדעת לאיזו ביצה אתה נכנס... בסך הכל חיפשת פרנסה סבירה...

    אתה מוסיקאי חובב ויש לך לא מעט יצירות קטנות שכתבת למגירה. אולי זה הזמן להשתמש בכישרון שלך... 

     

  • ראשין

    ראשין,

    אף אחד לא יודע מה השם הפרטי שלך - וככה זה צריך להיות. שנים רבות אתה מנהל את הפנימיה "עמוק בביצה" ביד רמה, כי חינוך זה לא משחק ילדים! "פעולה - תגובה!" - זו שיטת החינוך שלך. ככה משיגים משמעת ושקט. 

     

  • פייר מוראנז'

    פייר, 

    שנאת את הפנימיה "עמוק בביצה". המשמעת הקשה, ההתעללות, המרחק מאימא... כל אלו דיכאו אותך. כשקלמנט הגיע חשבת שהוא כמו כל המורים המשגיחים האחרים ולא הסכמת לשתף איתו פעולה. 

    היום אתה יודע שזו הייתה טעות. קלמנט היה מורה הומניסט גדול! הוא, יותר מכל אדם אחר, השפיע על חייך!

  • מונדו

    מונדו, 

    החיים של כולם קשים ב"עמוק בביצה", אבל שלך קשים במיוחד. אתה ילד מרדן ומתקשה לקבל את המסגרת. העיקרון של "פעולה - תגובה" מוציא ממך רק רוע ורצון להרס. 

     

  • פפינו

    פפינו, 

    אתה היית הילד שחיכה לאימא בשער - אבל אימא לא הגיעה. הילד הכי קטן בכיתה, במקום שדומה יותר לבית סוהר מאשר לבית ספר. אבל דווקא בגלל זה נכנסת לכולם ללב - וקיבלת יחס מיוחד. 

    זו גם הסיבה שהמורה למוסיקה, קלמנט, החליט לקחת אותך איתו ולאמץ אותך. שניכם הייתם בודדים וזקוקים לאהבה...


Resources



Reviews (0)


Overall game experience

The game created meaningful conversation

The content was relevant

Resources were helpful and relevant

The students had fun